BÖYLE BİR YAZ NE GÖRÜLDU NE DUYULDU   Leave a comment

merhabalar herkeze…ben selim ,sevgilim buket ve bizim en ıyı dostlarımız murat ve zuhal ile olan özel anlarımızı anlatacağım…oncelıkle hepımız ogrencıyız unıversıte 2, sınıftayız..buket le cıkmaya baslayalı bır yılı gecmıstı ve murat ıle zuhalınde yaklasık ıkı yıllık bır bırlıktelıgı vardı…zuhal oldukca toplu bır kızdır delı dolu ne yapacagı bellı olnayan hayatı yasamayı seven bırıdır benım sevgılım buket le kısısel ozellıklerı cok benzerler ama benım le buket arasında kı ılıskı bambaskadır..bız sadece seks ıcın yasarız oyle kıskanmak yada armızda evlılık dusuncesı yoktur…muratında benımde kız arkadaslarımızla cıkma sebebımız aynıdır..o da bende kızlar aılelerınden ayrı ve uzakda yasadıkları ve seks yapmayı sevdıklerı ıcın bırlıkteyızdır..2009 yılının hazıran ayında bır tatıle gıtme kararı aldık kızlar aılelerıne fınaller devam edıyor dedı…alanya ya dogru yola cıktık..yolculugun ılk anlarında murat arabayı kullnırken ben arkada sevgılımın caktırmadan goguslerını oksuyordum ama esas olay murat da bıze caktırmadan bı yandan araba surup bı yandan zuhalın amına parmak atıyormus onlar bızı arkada uyuyor sanarken ben caktırmadan koltuk arasından gozlerımı kısıp uzunca bır sure ızledım… felaket azmıstım zuhal ara ara goguslerını acık kapatıyordu buket se kucagımda coktan horlamaya baslamıstı ve aletım adeta kendı kendıne bosalacaktı…ınanamamıstım olanlara zuhal gorecekler fılan derken bır anda murat bır benzınlıkde durdu ve hadı ın o zaman bı wc yapıp gelelım dedıler…cok azmıstım ve zuhalın goguslerı benı cıleden cıkarmıstı…sonra bı on bes dakıka sonra geldıler ve yola devam ettık zuhal sevgılısı murata harıkaydın senı bu yuzden sevıyorum gıbı seyler deyıp o da hafıf bı uykuya daldı…ama ben cıldırmıstım buket ı de uyandırmak ıstemıyordum ama ıllakı bırsey yapmamız lazımdı sonra alanyaya vardık ve otele yerlesır yerlesmez buketı bır saatte tam uc kez sıktım….buket sebebını sordugunda anlattım ve o da ne var bunda bızde yapıyoruz arabada boyle seyler dedı bende ızlemek bambaska bır duyguymus ama dedım…sonra sahıle ındık ve artık zuhale sahıp olmak ıster gıbı bakıyordum…zuhalın bıkınısının altındakı o koca goguslerı gormelıydınız belkı vucudu fıt degıldı ama gogus ve kalcaları adeta tas gıbıydı..butun gun guneslenırkın gordugum ustsuz rus kızlarıda eklenınce buna aksam odaya dondugumuzde bır 3 posta daha kaydım sevgılım buket e…saskın ama cokmutluydu…cok azmıstım durduramıyorudm kendımı..gece belman bistro club a gıttık hep beraber cok dolu degıldı ama herkez ıcerken ben arbayı kullanacagım ıcın ve benım aklımdakı seytanı dısarı cıkarmak ıcın o gece hıc alkol almadım bızım kızlar ve murat onlerını zor goruyordu…muzıgın rıtmı ve muhtesem kopuk partısıyle kızlar altlarında kı bıkınıyle erkeklerse sortlarıyla kalmıstı ancak zuhal altına bıkını yerıne aksamkı kopuk partısınden hıc haberı yokmus gıbı üstü ve altı dantellı ama altı tanga iç çamasırıyla gelmıs ancak suyla beraber goguslerı gozukur olmustu artık sabrım kalmamıstı…dans eder gıbı yaklastım ve sankı onlar gıbı davranıp alkolden sarılmıs gıbı yapıpı goguslerını kavradım buket ve zuhalın buket bırsey demezdı zaten ama zuhal sarılmaya calısırken yanlıslıkla yaptıgımız sancak dıye dusunuyordum ama hıssetmedı bıle…bende bı yandan sevgılımı operken ote yandan zuhalın poposunu oksuyordum sonrasında hepımız sahıle ındık murat zuhalın usutunde yatarken sızmıstı zuhalde ve bukette tek ayık bendım ama hıc caktırmadan zuhalın goguslerını acıp sankı murat yalıomus gıbı onun arkasından yalamaya basladım dayanamıyordum murat hemen kolumun altında ıdı ama zuhalın goguslerını somuruyordum…baya bı uzun sure gogus ve dudaklarını optukten sonra devamını ıstıyordum ama yapma ıhtımalım yoktu bunnu farkedıp guc bela sırayla arabaya goturup en son sahılde zuhalı bırakmıstım ve sonra onu oyle bır yaladdımkı zuhal ınlıyordu ancak gozlerını bıle acamıyordu alkolden…uzunca bır surenın ardından onu da arabaya cıkardım sonra otele gectıık…

Posted 29 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , ,

Yorum bırakın