bizim hikayemiz-5   Leave a comment

cep telefonumun sesiyle uyandığımda sevgi kollarını bacaklarını bedenime sarmış uyuyordu.çok
hırpalanmış,adeta canı çıkmıştı.kolay değildi yılların gettirdiği cinsel açlık,bir gecede doruğa ulaşmış,hatta kocasının bozamadığ
bekaretini bana vermişti.telefondaki ağlamaklı ses ablamın sesiydi.
-selçuuuk.canıımm.neredesin.evden aradım yoktun.
-ablaaa? hayrola ne oldu?
sesime sevgi de uyanmış yüzüme bakıyordu.
-allahaşkına selçuk.neredeysen hemen gel.hemen çok kötü şeyler oldu.
uzandığım yerden kalkıp oturdum yatağa
-abla ne oldu anlatsana yaa?
-selçuuukk eniştennn..
-ne oldu enişteme?
-oooofff off sadece enişten mi?
-ya abla delirtme beni ne oldu anlat yaa?
-enişten le ümiti trafik kazasında kaybettik.pazar günü cenazelerini kaldıracağız hemen gel ne olur,sana ihtiyacım var.
-ya abla sen ne diyorsun be?ne zaman oldu .nasıl oldu?
-sorma ..sorma canım sorma .geldiğinde anlatırım.ben de özlem de çok perişanız.selinle kocası geldiler.özgür de kız arkadaşıyla yarın gelecek haber ettik.hadi ne olur çabuk ol.
-tamam abla.sakin ol.ben hemen geliyorum.arabayla geleceğim belki orada gerekir.annemlere haber verdin mi
-hayır .vermeyide düşünmüyorum biliyorsun babam kendini bilmiyor,annem desen onunla uğraşmaktan herşeyden vazgeçmiş.sen hemen gel hadi canım bekliyorum.
-tamam abla tamam sen sakin ol ben hemen yola çıkıyorum.
sevgi de doğruldu yattığı yerden korkuyla bana bakıyordu.
-ne olmuş selçuk.kötü bir şey mi?
-ablamın kocası,damadı kaza geçirip rahmete kavuşmuşlar.
-hiiiiiiiiii.aman allahımmm..canıııım başın sağolsun..ne yapacaksın gidecekmisin?
-evet saat kaç?
-8.00.
-hemen kalkmalıyım sevgi.eve gidip hazırlanmalıyım.
-ben de geleceğim.
-sevgi.canım.ciddimisin.
-çok ciddiyim.kocamı bu durumda yalnız bırakmam.
-ama canım.ablamların senden haberleri yok ki.onlara ne deriz.
-umurumda değil.sevgilim de arkadaşım de .ne dersen de.geleceğim.iyi günde kötü günde beraberiz artık tamam mı.
-ama..
-şııııtttttt ses yok haydı doğru banyoya .ben kahvaltı hazırlarım .yer sana gider,oradan da yola çıkarız.çok kalırmıyız ona göre hazırlanayım.
-bilmiyorum sevgi.önemli de değil .kalırsak oradan bir şeyler uydururuz.salihliye sevginin teyzesinin evine geldiğimizde saat 10 olmuştu.tulline olanı anlattığımda kız perişan olmuştu.halasını da kuzenini de çok seviyordu.oda gelmek istedi ama hazırlıksızdı.orada kalmasını,telefonunu açık tutmasını söyledim.sevginin teyzesi de eniştesi de onun benimle
gelmesini yadırgamamışlardı. yeniden yola çıktık sevgiyle.ablam benim büyüğümdü.selin ise küçüğüm..zaten 3 kardeştik.en büyüğümüz ablamdı.çok iyi anlaşırdık.13 ay büyüktü benden.çok küçükken babam da annemde başını bağlamak istemişler,o zaman iki otobüsü var,adanalı zengin diyerek,babası yaştaki adama vermişlerdi onu.eniştem ablamdan 16 yaş büyüktü.ikinci karısıydı ablam.ilk karısından çocuğu olmadı diye ayrılmış ablamı istemişti.bizimkiler de iyi bir nasiptir deyip vermişlerdi.daha 15 yaşındaydı.bir yıl sonra özlemi doğrudu.2 yıl sonra da özgürü.eniştem adananın varlıklı ailelerdindendi.otobüs işletmeleri vardı.sonrada daha da büyümüşler,bilinen büyük şirket olmuşlardı.ablam daha sonra 3.cü çocuğunu düşürünce,doktorlar bir daha doğum yapmasının sakıncalı olduğunu söylemişler,tüplerini bağlamışlardı.ama eniştem bunu bilmemişti hiçbir zaman.durmadan çocuk istemişti.ama uzun yıllar başka çocuk olmayınca artık üstelememişti.zaten kızı da oğluda vardı ve büyümüşlerdi.özlem çok alımlı,güzel,babası gibi zeytin yeşili gözleri olan,minyon tipli bir kızdı.okumak istiyordu ama babası liseyi bitirdiğinde,otobüs şirketlerinde otobüsleri olan bir arkadaşıyla onu evlendirmiş,torun sahibi olmuştu.damadı da kendisi gibi şofördü.kızının kaderi de annesi gibiydi.özlemin de kocası kandisinden 14 yaş büyüktü.ama zengin olması evlenmesinde en büyük etkendi eniştem için.tek düşüncesi para,mal mülk vs.di.oldukça da zampara geçinirdi.kaç kere izmire geldiğinde yanında mutlaka genç güzel kadın olurdu.kayınço idare et derdi bana.sen de erkeksin.yaptıklarını hiç onaylamamakla beraber ablama asla söylemezdim.damadını da kendi gibiydi.gepegenç karısını haftalar boyu evde yalnız bırakıp sözde çalışmaya giderdi.gittiği yerlerde hep yanında genç hosteslerle gezerdi.bunları bana eniştem söylemişti gülerek.neymiş damat kaynata toprağından olurmuş..özgür ise liseden sonra amerikaya gitmiş, üniversiteyi orada okumak istemişti.. mezuniyet sonrası yüksek lisans için orada kalmış,kendisine de amerikalı bir kız bulmuştu.birlikte yaşıyorlardı.. nasıl olmuştu kaza bilmiyorum ama,büyük ihtimalle yine çapkınlık yapmıştı.selin ise benden 6 yaş küçüktü.evlenip istanbula yerleşmişlerdi.kocası oto galericisiydi.eniştemin tanıdığı iskenderunlu bir ailenin, çocuğuydu.evleneli 15 yıl olmuştu ama çocukları olmamıştı.gittikleri doktor,hatanın eşinden kaynaklandığını söylemiş,tüp bebek önermişti ama,kocası da kendisi de, bu işe sıcak bakmamışlardı.bütün
bunları yol boyunca anlatmıştım sevgiye.beni merakla ve dikkatle dinlemişti.saat 19 gibi adanaya varmııştık.herkes hemen hemen oradaydı.ablam,kızı ,kardeşim, enişte,özgürle kız arkadaşı.eniştemin tanımadığım bir çok akrabası doluşmuşlardı eve.ablam boynuma atılmış hıçkıra hıçkıra ağlamıştı.evden hiç dışarı çıkmazdı,bütün gününü ev işi ve yemek yapmakla geçiriyordu.hafiften kilo almış balık eti olmuştu.aslında çok güzel bir kadındı.ama eniştem onu hiç anlamamış sadece doğurmasını istermişti.kızı özlem ise aldırmaz görüntüdeydi.5 yaşındaki oğluyla oyalanıp duruyordu ortalık yerde.boyunuma sarılıp uzun uzun öpmüştü yanaklarımdan.olay tahmin ettiğim gibiydi.eniştemle damadı uzun yoldan adanaya dönmüşler,daha sonra yanlarındaki kadınlarla iskenderuna gitmişlerdi aleme.dönüşlerinde ise alkollü halde bir TIR ın arkasına girmişler oracıkta ölmüşlerdi.kadınlardan biri ağır yaralıydı.cesetleri çukurova üniversite hastanesi morguna konmuştu.geç saatlere kadar oturmuştuk.bu arada sevgiyi onlara yakın arkadaşım olarak tanıtmıştım.ablam da kardeşim de özlem de çok sevmişlerdi.sevgi adeta evden biriymişcesine davranmış,misafirlere ikramlarda bulunmuştu.mutfağa girip yemek hazırlamakta diğerlerine pek zaman bırakmamıştı.bir ara özlem yanıma sokulup,
-dayıı.maşallahı var sevgi ablanın.yengem mi olacak yoksa ha?
-ya özlem bilmiyorum.daha çok yeniyiz.
-ama baksana ,sanki kırk yıllık karınmış gibi davranıyor.
-o hep öyle.ama inan daha çok yeniyiz.iki yıldır tanışıyoruz ama yakınlaşmamız çok yeni.
-nasıl yakınlaşmaymış o.
poposuna şaplak attım.kıkırdadı onca üzüntünün arasında.
-tamam tamam karıştırma orasını işte.
-yakışıklı dayım benimm.sana hangi kadın dayanır bee.uzanıp ıslak ıslak yanaklarımdan öpüp salona kaçtı.ertesi gün öğleye cenazeler kalkacaktı.herkes dışarıdan gelmiş yorgundu.ev çok kalabalıktı.
-ya anne biz dayımlarla bana gidelim.diğer misafirler burada kalsınlar ha?
-tamam da kızım dayın zaten yoldan geldi yorgun.birde bu halle mersine mi gideceksiniz.
özlem mersinde oturuyordu.ama çoğunlukla annesiyle beraber kalıyordu.ikisinin de kocaları dışarıda olunca onlar ana-kız kalıyorlardı.
-aman anne ne olacak ki şunun şurası 60 km. yarım saat sürmez.hadi dayı kalkın biz gidelim.yarın namaza kadar döneriz.
gece yarısını epeyce geçe özlemin evine varmıştık.arabadan valizleri almadığımızdan,özlem sevgiye kendi geceliklerinden birini vermiş,yatağını bize açmıştı.kendisi oğluyla onun odasında yatacaktı.olmaz falan dediysekte,dinlemedi.öyle yorgundum ki.duştan sonra sevginin yanına uzandığımda onun çıplaklığının sonradan farkına varmıştım.
-hayrola canım?geceliği giymedin mi?
-hayır
-neden?
-yanında çıplak yatmak istiyorum.zaten sende sadece boxerlesin ne farkeder?
-kudurtma şimdi beni.zaten ne zaman üzülsem yada canım sıkılsa,çok kötü oluyorum .baksana şuna.
elini uzatıp yarağımı kavradı.
-ooooooo.tam ağzıma layık.
pikenin altına soktu kafasını.kasıklarımın arasına.iki eliyle tuttuğu yarağımı dudaklarının arasına aldı.ağzı adeta fırın gibiyidi.öyle ustalıkla emiyordu ki..ilk kez ağzına almıştı yarağımı.
-uhummmm..çok güzel buu harikaaa..
yorgunluğun da etkisiyle gelmek üzereydim.
-ohhh sevgi canımmm.geleceğimm.
-yarağımı ağzından çıkarmadan adeta boğulurcasına cevap verdi.
-geellllllll.senin öz suyunu tatmak istiyorum.hadi kocacığım,hadi erkeğim gellll.gelll patlat ağzımda..
-sevgiiiiiii.kadınııımmmmm.oooohhhhhhh.geliyooorrrrr.
-gel erkeğim.gel kocamm.karın sana kurbandır.uhummmmmm.
bütün gücümle ağzına fışkırıyordum.ağzını doldurmuştu tüm menilerim.neden sonra sakinleşmiştim.sevgi ağzındakilerin tamamını yutmuştu.üzerime uzandı.memeleri göğsümde eziliyordu.
-sen harika bir erkeksin.benim erkeğimsin.seni çok seviyorum kocam benim.erkek sahibi olmanın ne demek olduğunu öğrettin bana.
kalçalarını kasıklarımda sallıyor,amını yarağıma sürtüyordu.az önce boşalmıştım ama,yarağım yeniden sertleşmişti.pikeyi üzerimizden atıp,ata biner gibi üztüme oturmuştu sevgi.bu arada kapıdaki bir tıkırtı dikkatimi çekmişti ama aldırmamıştım.rüzgarın etkisiyiydi sanırım..uzanıp dudaklarımı arzuyla öpüyordu sevgi.dilini ağzımda dolaştırırken.apış arasına uzattığı eliyle yarağımı tutup,amının ağzına getirdi.
-kocaman yaraklı erkeğim benim.hadi bas karına.sok dibine kadar.ooohhhhh hadiiiii.
iki ellerimle kalçalarından sıkıca kavrayıp kasıklarımı kaldırıverdim bütün gücümle.
-aahhhhhhhh.cannııııımmm.ooooooohhhhhh kocammm erkeğimm işte böylee böyleee oooohhhh.soooookkk.basss.dibine kadar geçir o muhteşem yarağını.
üzerimde doğrulmuş,başını iki yana sallayarak yarağımın üstünde zıplıyordu.saçları savruluyor,dolgun memeleri sallanıyordu.öyle güzel manzaraydı ki bu,amının içindeki yarağım adeta taşlaşmıştı.bağırıyordu artı sevgi.
-kocammm..sevgilimmm.erkeğiiimmm.sikicimm benimmmm.sok karınıa.parçala amımı..o sana helaldir.doldurrr içimiii soooookkk.siiiiik.
uzanıp kendime çektim sevgiyi dudaklarını ağzıma aldım.sesinden özlem uyanabilirdi.sımsıkı sarılmıştı sevgi.kalçalarını döndürüp duruyor.yarağımı içinde adeta dans ettiriyordu.
uhhhhhmmmmmm.ooohhhhhhh.aayyyyyyyyyy.haddiiiiihadiiiii.eveetttt.eeveett.geliyoooorrrrr.soooookksanaaa.sikseneeeeee.ayyyy.
bende patlamak üzereydim.titremeye başlamıştım.nabız gibi atıyordum sevginin amının içinde.
-ooohhhhhh
-sevgiiiiimm.kadınııımmm.patlıyorrrrr.geliyoruummm.ooohhhhhh.canııııımmmmmmm.
-gel aşkım.gel kocam.sula içimi,sik karını,patlat içinde oohhhh..
sarsılıyorduk.sımsıkı sarılmıştık biribirimize.çoook uzun sürmüştü bu.daha sonra sakinleştik.sevgi üzerimde kımıldamaz olmuştu.saçlarını okşadım.solukları derinleşmişti.sanırım uyumuştu.gözlerime ağırlık çöktü.dalmışım.
-oğlum duurr.ayıp.dayınlar uyuyor daha.
dışarıdan mırıltılar geliyordu.özlem uyanmış,oğluyla konuşuyordu.sevgiye baktım.yanıma kaymış,pikeyi boğazına kadar çekmiş uyuyordu.özlem deniz kenarındaki bir sitede oturuyordu.sabah esintisiyle hava serinlemiş,sanırım
sevgi üşümüştü.usulca kalkıp pantolonumu gömleğimi giydim.odadan çıktığımda özlem mutfak kapısındaydı.gülümsüyordu
-günaydın dayı iyi uyumuşsundur umarım
-günaydın özlem.evet uyudum.
-sevgi hanım hala uyuyor sanırım
-evet epeyce yorgundu.henüz uyanmadı.
-iyi bırakalım uyusun.kahvaltı hazır zaten.kalkınca ederiz.ben sana bir nescafe vereyim.
-vallahi iyi olur be özlem.
-banyo müsait istersen gir kahveni içtikten sonra
yüzüme çapkın çapkın bakmış,sonra gözlerini yere indirmişti.
-evet iyi olur.
-onu seviyormusun?
-kimi?
-onu işte yaa.sevgi hanımı.
-o çok iyi bir kadın.çok anlayışlı kafa dengi.seviyormuyum bilmiyorum.ama oldukça iyi anlaşıyoruz.
-evlen o zaman.
-yok daha değil. bunu iyi düşünmek gerek
-ya dayı daha neyi düşüneceksin.her haliyle sana kadın olmuş işte.
-günaydın
sevgi mutfak kapısına gelmiş özlemin sabahlığını üstüne geçirmişti.
-günaydın sevgi abla.iyi uyudun mu?
-evet canım.gayet iyi uyuduk.teşekkür ederim.duşa girsem iyi olacak.
bunu söylerken bana bakmış hafiften kızarmıştı.
-dayı sende gir istersen ben kahvaltıyı masaya getiririm.
kahvaltı sonrası toparlanıp.adanaya döndük.öğle namazından sonra cenazeleri defnedip eve geldik.cenazeye gelenlerin bazıları gitmiş,ablamın evinde selinlerle,özgür ve kız arkadaşı kalmışlardı.özgür amerikaya dönmek zorundaydı.çünkü sınavını ertelemişti.akşam saatlerinde onlar istanbula oradan da amerikaya uçmuşlardı.selin ve kocası ise gelmişken bizimkileri
de görelim diyerek iskenderuna gitmişler,biz evde kalmıştık.ablam,özlem ben ve sevgi.sevgi yine herzamanki hamaratlığıyla evin gelini gibi ortalıkta dönüvermiş,ablamı kendisine hayran etmişti.7 gün süreyle ablamda kalıp,ölenlerin arkasından tebarekelerini okutmuş,daha sonra da izmire dönmüştük.ama 40 gün sonra lokması dökülecek,52 gün sonra da mevlidi okunacaktı.ablam mutlaka başlarında benim olmamı istiyordu.ama o dönemde okullar açılmış olacağından tek başıma gelmek zorundaydım.kızlar okula gidecekler,sevgide yanlarında olacaktı.sevgi yaşamıma olabildiğince girmişti….izmire döndüğümüzde kızlarda ayşe de eve dönmüşlerdi.olanları kısaca tuline de ayşeye de özetlediğimde gözlerinden yaş gelmişti.ayşe de tulinde gözlerime derin derin bakıyorlardı.bir aya yakın zamandır ayşeyle yatmamıştım.sanırım çok çok özlemiş,bu özlem de davranışlarına
yansımıştı.tulin ise her zamanki sevecen şımarıklığı ile davranıyor,kollarını boynumdan dudaklarını da yanağımdan ayırmıyordu.o gece yine yatağıma gelmiş,en seksi geceliği ile yanıma yatmıştı.
-seni çok özledim aşkım.sen beni özlemedin mi hiç?
-hiç özlemezmiyim yavrum.çook özledim.
-ama neden sarılmıyorsun bana?dur bakayım.
elini boxerimin içine sokup yarağımı kavradı.yorgunluktan boynunu bükmüştü.
-uslu dur güzelim benim.
-neden uslu duracakmışım?kaç gündür koynuna girmeyi bekledim biliyormusun sen?ruyalarımda seninle olup boşaldım.şimdi artık gerçeği yanımda.hadi yakışıklı erkeğim sev beni ne olur.
-tulin,canım.yalnız değiliz evde.ben de seni özledim ama,yan odada ayşe yatıyor.seslerimizi duyarsa ayıp olur.
-bana ne ayşeden yaa.babam değilmisin duyarsa duysun.
üzerime doğru uzanmış,kasıklarını kasıklarıma bastırıyor,sertleşmemi istiyordu.dudaklarını boynumda,kulak memelerimde gezdiriyor,dudaklarımı yalıyordu.hareketsiz kalmama zordu.kollarımı bedenine sarıp göğsüme bastırdım.kısa geceliği daha da yukarılara sıyrılmış,ipli g-stringinin hiç te örtemediği kalçaları avuçlarımı doldurmuştu.hafifçe doğruldu üzerimde.geceliğini sıyırıp attı üzerinden.kırmızı gece lambasının ışığında beyaz vücudu mermerden heykel gibiydi.kıllı göğsümü okşayan elleri,daha
aşağılara indikçe solukları sıklaşıyordu.üzerimizdeki örtüyü yana atıp daha aşağılara inerken boxerımı aşağıya çekip ayaklarımdan çıkarmıştı.iki eliyle kavradığı yarağımın başını dudaklarının arasına almış emme başlamıştı.öyle acemice ama keyifle emiyordu ki..oldkça sertleşmiştim.başını kaldırıp yüzüme baktı tulin.
-canım erkeğim benimmm.ne kadar özlemişim seni ben.
doğrulup üzerime tersten uzandı yeniden.69 olmuştuk.kalçalarını açıp tüysüz tertemiz amını ağzıma dayamıştı.ellerinin kavradığı yarağım ağzının içinde diliyle dans ediyordu.amının dudaklarını yalıyordum.öyle ıslanmıştı ki.dilimi daha derinlere sokup zarına dokunduğumda hafifçe irklmişti tulin
-oohhhhh.canııımm.canııım.derineee.daha derinee.
-yavrum sen bakiresin.sadece bu kadar.
-erkeğimm.aşkkıımm.zamanı gelmedimi artık.ben hazırım bak.hadiii.
-güzel yavrum.bunun da zamanı gelecek.mutlaka gelecek.ama daha yeri ve zamanı değil.
-bundan iyi zaman mı olur canımmm.hadii yırt,parçala,boz artık beni,kadın yap kadının olmak istiyorum.haddii..
yatakta doğrulup tulini kendime çevirdim.kucağıma oturupelini kasıklarıma uzatmıştı.elini tutup gözlerine baktım.çok heyecanlıydı.
-tulin.yavrum.bunun çok özel bir an olması gerek,çoközel bir yerde,tıpkı yeni gelin-damat gibi birgerdek yaşatmak isterim sana.bu sadece ikimizin olduğu bir yerde ve zamanda olmalı öyle değilmi?
başını öne eğmiş,dudaklarını sarkıtmıştı.
-17 yaşıma gireceğim neredeyse.artık daha fazla beklemek istemiyorum.seni içimde hissetmek istiyorum ben erkeğim.
-evet biliyorum.tamam,o zaman 17.ci yaşgünün seninle benim en özel günümüz olsun tamam mı?
hırsla boynuma sarıldı tulin,diri memelerini kıllı göğsümde eziyor,dudaklarım ıkemiriyordu.
-tamam benim yakışıklı erkeğim.okula artık erkek sahibi olmuş bir kadın olarak döneceğim yaşasıınnn.
10 eylülde yeniden doğacağım ben aşkımm.tam bir başak kadını olacağım.erkeğim benimm.beni göğsümden iterek yatağa uzattı yeniden.kasıklarımdaki kalçalarını hafifçe kaldırıken,eliyle sıkıca tuttuğu yarağımı götünün deliğine getirip hafifçe oturdu.
-ahhhhhh.
yarağım biraz zorlanarak kertiğe kadar deliğe girmiş canı yanmıştı.
-kremleseydik keşke.
-olsun.böylesini hissetmek istiyorum.canım yansın bırak.
gözlerime derinden bakıyordu.derin bir soluk aldı.bekledi.sonra birden oturuverdi.
-aayyyyyyyyyyyyy.
çığlık atmıştı haklı olarak üzerime çekerek dudaklarını ağzıma alıp emmeye başlamıştım.yeniden çığlık atmasını önlemeliydim.yarağım dibine kadar götüne saplanmştı.bir süre öylece kaldık.daha sonra hafif hafif kaçlarını sallamaya
başladı.ben ise alttan kasıklarımı götüne bastırıyor,girip çıkıyordum.
-ooohhhh.bu kadar kalınmıydı bu yaa.götüm yırtıldı.ilkinde bile bu kadar acımamıştı aşkım.
-kremlemiştin ya o zaman,o yüzden acıyı fazla farketmemiştin. ooohhh.sen çoktatlısın yavrumm.ooohhhh.
hızlanıyordum.tulinin kalçalarını skı sıkı kavramış yoğuruyordum.hızla oturup kalkmaya başlamıştı.
-sokkk erkeğim.sokkkk.götümde amımda artık hep senindir.yaşamım boyunca başka kimseye siktirmeyeceğimm.ooohhhh sik kızını.sikkkkk.ooohhhhh.
gelmek üzereydim.hırsla hızla sokuyordum yarağımı tulinin götüne.kaslarıyla sıkıp sıkıp bırakıyor,daha da fazla coşturuyordu beni.nabız olup atmaya başlamıştımm.
-gellll..patlat götümee.akıt içime erkeğimmm sik.sikkkk ahhhhhh.ölüyoruummm.geliyorumm kocaammmm.geliyorum
aşkıımmm.aaayyyyyyyyy.uhummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
dudaklarını yeniden ağzıma alıp,bütün gücümle yarağımı götüne bastırmıştım.oluk oluk akıyordum içine tulinin.o ise memelerini göğsüme acımasızca sürtüyor,diliyle ağzımın içinde dans ediyordu.neden sonra sakinleşip üzerime yığılmış,hareketsiz kalmıştı.uzun süre sonra başını kaldırıp yüzüme baktı.
-sevgi teyzeyle yattınız mı?
-evet.
-kadının amı bayram etmiştir.
-bilmem öyle mii dersin?
-kesinlikle.bu arkama giren onun önüne girdiğinde sanırım çıldırmıştır.
-eh biraz öyle oldu sanırım.
-arslan babam benim.güçlü erkeğimm.
yanıma devrildi.yastığının altından çıkardığı küçük havlu ile götünden akan menilerimi sildi.daha sonra da yarağımı.hazırlıklı yetmıştı yanıma küçük fahişem.uyumuşuz..
güneşin ışığı perdenin arasından tam gözüme vurmuştuuyandığımda.saata baktım 11 i geçiyordu.dün öğle saatlerinde adanadan çıkmışhiç mola vermeden izmire dönmüştük akşamın geç saatlerinde.sadece benzinalmak için durduğumuzda ihtiyaç gidermiştik.sevgi perişan haldeydiarabadan inerken.evde geç saatlere kadar oturup konuştuktan sonrayatmıştık.yol yorgunluğunun üstüne gece en az 1 saat tulinlesevişmiş,sonrada sızıp kalmıştım.tulin sırtüstü yatmış deliksiz uyuyordu.kolllarını başının altına kaldırmış,üzerinden kayan pikememelerini ve vücudunun sol tarafını açıkta bırakmıştı.uzanıp üzeriniörterken gözüm kasıklarına takılmıştı.amından apış arasına kansızmıştı.çarşaf kıpkırmızı renge boyanmıştı.eğilip baktığımda reglolduğunu anladım.sabaha karşı olmuştu.o heyecana dayanamamış hormonlarıtavana vurmuştu tabi.sessizce banyoya girip giyindikten sonra odadançıktım.ayşe mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.
-günaydın ayşe.
başını çevirdi,sonra hızla mutfak kapısına koşup koridorun sonundaki yatakodasına baktı.kapının kapalı olduğunu görünce geri dönüp hızla ve hırslaboyunuma sarıldı.
-kocammm.erkeğimmm.çoook özledim seniiii çoook.
badisinin altındaki sütyensiz memelerini,tüm bedenini vücudumabastırmıştı.dudaklarımı ısıra ısrıa öpüyordu.karşılık vermemek haksızlıkolurdu.kalçalarını avuçlayıp bütün gücümle kendime çektim ayaktasevişiyorduk adeta.neden sonra kollarımdan sıyrıldı.gözlerinde yaş vardı.
-ben sensiz ölürüm.çok seviyorum seni kocacığım.
-bende seni seviyorum ayşe benim küçük gelinimsin sen.
-ben senin küçük gelininim.ama benden küçükleri geldiğinde de yine beni sevecekmisin?
gözlerini yere indirmişti.gece tulinle yattığımı biliyordu.sevişirkensesimizi duymuştu sanırım.
-sen istediğin sürece seni hep seveceğim ayşe.bunu daha önce de söyledimsana.yaşamımıza 5 yıldır ortaksın.tüm olanları biliyorsun,olacakları da..
-biliyorum.olsun sen beni yanından ayırmayacağına söz verdin.ben deyaşamım boyu sana tapacağım her zaman.
-canımm.canıımmm.sen benim evimin küçük gelinisin.senden daha küçükleriburaya girmez artık.
-yatağında uyuyan?
-o benim kızım.nasıl oldu bende şaşkınım ama sakın onun hakkında yanlışdüşünme olurmu?
-seni çok seviyor.
-ben de onu çok seviyorum.o benim gözümün bebeği.
-ama o seni başka türlü de seviyor.sanırım sen de onu.
-oooff ayşe dedim ya bilmiyorum.bir tutkuya saplandık gidiyoruz işte.
-şeyyy..selçuukkk.şeyy oldumu..
-ayşe ağzında gevelediğin şey olmadı.sen öylemi anladın?
-bütün gece seslerinizi duydum.tulinin çığlıklarını,inlemelerini.nasıl anlamalıyım ki?
-şaşırıyorsun değil mi?
-hayır şaşırmıyorum.yeni genç kız olurken ben de abime karşı bu duygular içindeydim ama,o farketmedi hiçbir zaman.sonrada evlendi.
-yani sen de abinlemi olmak istemiştin öyle mi?
-evet. bazen eve içkili geldiğinde büyük odada sedirde yatarken,gidip şeyini okşar kaldırırdım.dudaklarından öperdim,hiç duymazdı.
-sonra ne oldu?
-sonra,ablam farkına varmış,zaten birlikte aynı yatakta yatardık.önceleri kız sen utanmıyorsun falan dedi ama daha sonra o da
katıldı.bazen yatakta o erkek olurdu,bazen ben.çok seviştik.oda evleninceyalnız kaldım.bir yıl sonra da sizin yanınıza geldim.
-şimdi ne yapıyorlar.
-iki büyük ablam yakın köydeler tarla bahçe işleri işte çocuklarıyla uğraşıyorlar.benim büyüğüm işte o da 6 yıllık evli.sevdiği oğlana kaçtı. 4 yaşında kızı var.eniştenin kamyonu varnakliyecilik yapıyor.
-abin?
-o dediğim küçük abimdi.kız kaçırıp eve getirdi.onun büyüğüaydında kömür madeninde çalışıyor.o da evli 4 çocuğu var.2 kız 2 oğlan.
-ya sen ayşe?ya sen? sen evlenmeyeceğim diyorsun da,annen babankardeşlerin bu konuda ne diyecekler?
-ya ben onların umurlarında değilim.senin yanına verdiler ya.onlara göre burası yağlı bir kapı.hayatı garantide diye düşünüyorlar.bulur birini evlenir diye düşünüyorlar.benim artık bu evden ancak ölüm çıkar.seninle evlenemeyeceğimi biliyorum.ama bana sonuna kadar sahip çıkacağını da biliyorum.ve senin bundan sonra evlenmeyeceğini de biliyorum.
-nasıl biliyorsun?belki de evlenirim.
-selçuk.kocacığım benim.bir erkek neden evlenir?yatağında kadını olsun,çocukları olsun,evinde dirliği düzeni olsun diye değil mi?
-evet.
-eee bak bakalım şimdi kendi durumuna.
-ne varmış benim durumunda?
-ne yok ki?say bakalım çevrende seni seven isteyen kaç kadın var?evindeiki tane kadın,bir 16,diğeri 24 yaşında.çık dışarı.işyerinde sekreterin,hadi onu bırak biliyorum kaç zamandır onunla ilgilenmiyorsun.2 durak ötende senin için deli olan bir genç ve güzel kadıınla 16 yaşındaki kızı.ben aptal değilim selçuk.herşeyin farkındayım.ben köydeyken neler olduğunu tahmin edebiliyorum.sevgi ablayla adanaya cenazeye gittiğinde bir hafta onunla aynı yatakta yattığında beraber ip atlamadınız herhalde.
soluk soluğa kalmıştı.ilkokuldan sonra okumamıştı ama çok akıllı kızdı ayşe.yanaklarını avuçlarımın arasına alıp dudaklarından öptüm.
-bütün bunları kendi düşüncende çözmüş anlamışsın.haklısın bu saatten sonra evlenmem ben.olaki çocuklarım olursa onlar benim canımdır,kanımdır..kim doğurursa doğursun.bunları uzun uzun konuşacağız.haydi canım bana bir kahve yap fabrikaya gitmem gerek.
-kahvaltı etmeyecekmisin?
-kahve içerken bir şeyler atıştırırım benim küçük gelinim.
-kocam benim kocammm.tamam aşkım hemen.
30 ağustos olmasına rağmen fabrikada üretim bütün hızıyle devamediyordu.sezon sonu olmasına rağmen seralardan büyük ölçüde siparişlergelmişti.yetiştirebilmekiçin 2 vardiya çalışıyordu işçiler.saat 13 edoğru önce cebimden,sonrada fabrikadan antalya bayisi oktay bey aradı.
-merhaba selçuk bey.başınız sağolsun çok geç haberim oldu.gelmek isterdim.
-dostlar sağolsun oktay bey.ne yapalım taksirat.eylülün 25i 40 ı ekimin 7 si 52 si.mevlit okunacak.ben yine gideceğim.
-bana zaten yakın selçuk bey orada olurum.ama asıl benim size söylemek
istediğim başka bir şey var.
-hayrola?
-hayır hayır.şerle işimiz olmaz.izmirdeyken de söylemiştim size eylülün 10unda kızım evleniyor.burada beldibinde bizim bacanağın tatil köyünde.tüm davetlileri orada ağırlayacağız.
-aman ne güzel hayırlısı olsun.
-o gün de konuşmuştuk.tüm aileyi,sevgi hanımı güzel kızımızı,hepnizi bekliyoruz.unutmayın eşime söz vermiştiniz şarkı söyleyeceksiniz.
-oktay bey elbette geliriz.ama önce bir konuşmam gerek.
-tabi konuşun.sezon sonu gelin 3-5 gün tatil yapın.benim şeref konuğumsunuz.otelin kral dairesini size hazırlatacağız.
-aman efendim zahmet etmeyin.oraya gelinle damat yakışmaz mı?
-onlar balayı için aynı gece bir yerlere gitmeyi düşünüyorlar.
-belirlediler mi nereye gideceklerini?
-hayır daha değil.
-o zaman o işi siz bana bırakın.yeğenimin balayı organizasyonu bana ait.
-aman efendim yapmayın lutfen
-oktay bey bu konu kapandı ben sizi bir saat sonra arayacağım evdekilerle konuşayım da
-tabi selçuk bey sanırım 4 kişi geleceksiniz değil mi?
-bilmiyorum.yanımızda çalışan yardımcıyı da getirmeyi düşünüyorum ama önce konuşmam gerek.
-siz nasıl isterseniz selçuk bey.ben o zaman sevgi hanımla size kral dairesini hazırlatacağım. diğerleri için ise sizde telefon bekliyorum.
-beni mahcup ediyorsunuz.
-hiç te değil siz aynı zaman da kızımız nikah şahidisiniz.
-sağolun.ben sizi arayacağım .görüşmek üzere.
daha onbir gün vardı.aslında küçük bir tatil iyi olacaktı.sevgiyi aradım.
-hala uyuyormusun be.
-yeni kalktım yaa.çok yorulmuşum.sen neredesin?
-ben fabrikadayım.
-ne işin var orada bugün bayram yaa.
-kızım bana hergün bayram zaten.
-deli olduğunu biliyorum zaten.
-delirtmeseydin.
-ben mi delirttim seni?
-evet.o kokun nefesin tenin dudakların memelerin….
-hoooopp hooop.kuudurtmasana beni yaa.
–kudurdun mu kız?
-evettt.hemde nasıl.uğrasana bana
-azgın seniii
-azdırmasaydın.sahi hadi gelsene.buse size gitmiş.
-aaaa neden?
-ne bileyim sabah tulinle konuşuyordu aceleyle çıktı.
-hıımmmmm.bak seeen.
-ne oldu bilmediğim birşey mi var?
-bilmediğin çok şey var.
-çatlatma insanı da söyle be.
-ya dün seni bıraktıktan sonra evde uzun süre oturup sohbet ettik.
-eeeee
-sonra yattık
-eee
-eee si tulinle yattık.
-hıııımmmm..sakın kızı?
-yok yok.yok ama teğet geçti.
-hadi be?
-vallahi,illaki tutturdu bu gece kadın olmak istiyorum diye.
-eeeee
-çırılçıplak yattı yanıma.zor tuttum kendimi.
-tutmasaydın.
-ya ne bileyim evde ayşe vardı.gerçi artık o da işin farkında ya.
-aaaa sahimi?nereden anladın?
-sabahleyin söyledi.bütün gece sesimizi dinlemiş.
-yapma beee.kudurmuştur karı hah hah ha.
-sulandırma be.
-tamam tamam sonra?
-sonrası yaş gününde kadın olmak istedi.
-ne zamandı onun yaş günü yakın galiba.
-evet 11 gün sonra
-10 nisan mı
-evet
-ohoooo o zaman hemen hazırlık yapmak gerekiyor.
-ne hazırlığı be
-oğlum sen manyakmısın.kaç kız ilk beraberliğini babasıyla yapıyor.gelinolacak o.onu da ben hazırlayacağım.annesi değilmiyim.
-sen mi hazırlayacaksın?
-evet.sende artık perhize gireceksin bir kaç gün sonra.en az bir hafta sana cici mama yok.ben hemen onları buraya çağırıyorum.
-ya dur daha bitmedi
-dahasıda var mı?ben dahasını biliyorum
-neymiş bakalım?
-dün gece kızı arkasından becerdin dimi?
-evet başka türlü zaptedemezdim.ama bu değil.
-kudurmuş sapık.ne peki?
oktay beyle olan konuşmalarımızın hepsini anlattım sevgiye.
-körün istediği bir göz,allah verdi iki göz. bu çok iyi.hemen şimdi size gidip kızlarla alışverişe gidiyorum.ancak hazırlanırız.haa baksana ayşe de gelecekmi?
-ya aslında iyi olur.o da aramızda değil mi?
-aramızda olmasına aramızda da ben yine onunlada kızlarla da oturup ciddi ciddi konuşurum.
-ne konuşacaksın?
-ya bilsinler artık ne olup bittiğini.
-anaları sensin ne biliyorsan öyle yap.
-ben bir iki saat sonra ararım seni tamam mı?hadi çüs…
saat 15 gibi aradı sevgi.sesi cııvıl cııvıldı.kalabalık bir yerlerden arıyordu sanırım
-kızlarla konuştuk herşey mükemmel çok heyecanlandılar
-ayşe?
-oda öyle yanımızda şu anda.
-siz neredesiniz?
-çarşıdayız.alışverişte.iki düğüğn içinde hazırlık yapıyoruz.
-eee.yanında para var mı?
-ya var da,kredi kartıyla alacağım.ama yeterli olmayabilir.
-bugün resmi tatil bankalar kapalı.ama sen bana hesap numaranı ver de,ben EFT ile sana atm den havale çıkarayım.
-olurmu dersin?yetmezse rezil olurum.çok şeyler almak istiyorum.özellikle gelinimize hah hah ha.
-ne istersen al ben sana 10 milyar çıkarıyorum yeter sanırım.
-çüüşşşş ne oluyor be ne yapacağım o kadar parayı.
-hadi hadi zırlama .al işte ne alacaksan.
-ha selçuuk,baksana ,ayşe gelemiyor.
-neden?
-küçük ablasının kayınvalidesini önümüzdeki perşembe günü izmire getiriyorlarmış.
-neden?
-kadın hem by pas,ardından da mide ameliyatı olacakmış.burada ayşeden başka yakınları yok.ayşe soruyor.sizin evde kalmalarına izin verirmisin diye?
-saçmalamasın elbette izin veririm ne demek?
-ama 1.5 2 ay gibi kalacaklarmış
-isterse 2 sene kalsın açıktamı bırakacağız.
-tamam o zaman ama işte ayşe onlarla ilgileneceği için gelemiyor..
-neyse daha sonra gönlünü alırım ben onun.
-nasıl alacakmışsın bakayım?
-söyletme beni şimdi.kızlar yanında değiller galiba.
-yok ben oturuyorum onlar vitrin bakıyorlar.haa selçuk. sen akşam saat 8 den önce eve gelme.sonra doğru kendi evine.
-nedenmiş o .hayrola.
-sürpriizzzz.
-kızım ne sürprizi.
-karıştırma sen.ha bak ne diyorum.kızlarla konuştuk.buradan pazar günü çıkalım.5-6 gün tadını çıkaralım denizin ne dersin?
-iyi tamam .emir büyük yerden. ver bana hesap numaranı şimdi.tamam hadi
bakalım akşama görüşürüz.
-hah hah hah haaa.görüşürüz…
nasıl bir sürpriz yapacaktı ki bu kadın bana.oldukça meraklanmıştım.akşamı zor ettim saat 200 gibi kapnının önündeydim.zili çalıp çalmamakta tereddütlüydüm.sonra kapıyı anahtarla kendim açıp sessizce içeri süzüldüm.beni neyin beklediğini çok merak ediyordum.ayakkabılarımı çıkarıp terlik giymeden ayaklarımın ucuna basarak salona geçtim.kimsecikler yoktu.uzun koridordan yatak odasına yürürken küçük inlemeler ve fısıltılar dikkatimi çekti.durup kulak kabarttım.yatak odasından geliyordu.sessizce kapıya yöneldim.yatak odasının kapısı tam kapalı değildi.çok küçük bir aralık kalmıştı.içeriye baktığımda gördüklerime inanamamıştım.ayşe ile sevgi yatakta çırılçıplak sevişiyorlardı.69 olmuşlar birbirlerinin amlarını yalıyorlar,inim inim inliyorlardı.biraz sonra inlemeleri çoğaldı ikisinin de.
-ayşeee daha derine gülümm daha derine sok dilini ooohhh..
ayşe sevginin üstündeydi.elleriyle kalçalarını yanlara ayırmış,dilini sevginin amının içine sokup çıkarıyordu.öyle kendilerinden geçmişlerdi ki,benim farkımda olamazlardı zaten.onların o görüntülerinden oldukça etkilenmiştim.kasıklarım karıncalanmış,yarağım taş gibi olmuştu.ayşe de sevgi de artık orgazm oluyorlardı.
-sok ayşee sok canıımm ooohh.
-sende ablam sok dilini soook haddii hadiii.
çığlık çığlığa boşalmışlardı.başımı geri çektim.artık sadece seslerini duyuyordum.
-biliyormusun ayşe diyordu sevgi,ilk defa böyle bir ilişki yaşıyorum ben.
-vallahi abla,ben kendi küçük ablamla epeyce yaşadım bunu
-cidimisin ayşe.nasıl oldu bu böyle
-aslında abimle yaşamayı çok istemiştim ama,o benim farkımda bile değildi.biz ablamla beraber yaradık. geceleri bazen eve sarhoş geldiğinde,sessizce yataktan kalkar onun yanına giderdim.ama ruhu bile duymazdı.elimi kilotunun içine sokar sikiyle oynar kaldırırdım.zaman zaman da ağzıma alır emerdim.bir defasında ağzıma boşalmıştı garibim.sonra ablam yatakta benim olmadığımı farkedip arkamdan gelmiş,yaptıklarımı görmüş,önceleri kızdı falan ama sonra oda katıldı.abim sarhoşken beraberce onun yanına gider sikini kaldırıp ağzımıza alırdık.yatağımıza gittiğimizde ise tükenene kadar sevişirdik ayla ablamla.bunu sabahleyin selçuğa da anlattım.
-yaa ne dedi?
-şaşrımadı hiç,olgunlukla karşıladı.
-kız ayşe baksana,selçuk tulini götünden sikiyormuş uzun zamandır.seni de siktimi hiç götünden?
-evet abla sikti.
-oofff ya nasıl olur be,hiç canınız yanmadı mı?
-ya abla yanmaz mı hiç.biliyorsun işte selçuğun siki çok kalın ve uzun.içimize girdiğinde deliriyoruz.arkadan girerken önceleri çok canı yanıyor insanın.ama sonrası korkunç zevkli.o kocaman şey adeta arkana çakılıyor kütük gibi.içinde ilerledikçe boğazına kadar gelecek sanıyorsun.sonra bakıyorsun kalçaların kocanın kasıklarına dayanmış,o sokup çıkarırken bir yandan da ön kapının diliyle oynuyor parmakları,sanki iki tarafından da sikiliyormuşsun gibi bir duyguya kapılıp korkunç zevk alıyorsun.
-kız ne güzel de anlatıyorsun ama,ben çok korkuyorum yaa.gerçi benimle bu konuda hiç konuşmadı ama.birazdan gelir.bakalım ikimizi aynı yatakta bir arada çırılçıplak görünce tepkisi ne olacak.
-ya abla kızar mı acaba?
-sanmam.o çok olgun anlayışlı harika bir erkek.bu fantazimizi hoş görecektir.gel bakayım şöyle altıma
-abla maşallahın var,enerjin süper.ama geceye bişr şey kalmayacak sonra ha ne dersin.
-neden kalmasın be gülüm.bu gece bizim gecemiz.kızlar evde sanki başka bir şey mi yapıyorlar.onlarda birbirleriyle olacaklar.şimdi düşünme bunları.
yeniden kapı aralığından içeri baktığımda.sevgi ayşenin üstüne çıkıp bacaklarının arasına girmiş,dudaklarını kemiriyordu.
-oohh ablam ,ablam muhteşemsin sen.kocamızı da bvöyle mutlu ediyorsun değil mi?
-evet ,evet canımm.ooohhh
dudak dudağa öpüşüyorlar çılgınca sevişiyorlardı.ayşe bacaklarını sonuna kadar açmış arasına sevgiyi almıştı.sevginin muhteşem kalçaları sağa sola ileri geri hareket ederek amını ayşeninkine sürütüyordu.dayanmak imkansızdı.heme oracıkta kapının önünde soyunuverdim.üstümdekilerin tamamının çıkarıp kapının önünde bırakmıştım.sessizce içeri girdiğimde benim farkımda bile değillerdi.kıyasıya sevişiyorlardı.ayak ucundan yatağa yaklaşıp,sevginin inip kalkan kalçalarına bir öpücük kondurdum.hala farkedememişti beni.altındaki ayşenin ise gözleri kapalı,kollarının sevginin boynuna sarmış dudaklarını emiyordu.iyice sokuldum sevginin arkasına.kalçaları kızla ileri geri sallanıyordu.bu arada ayşe gözlerini açıp beni görmüştü.bakışlarında bir şaşkınlık ifadesi dolaşmıştı.parmağımla sus işareti yaptım.sevgi adeta kudurmuş,ayşenin diri memelerine yumulmuş büyük bir hırsla emiyordu.dizlerimin üzerinde yürüyüp arkasından yanaştım sevginin.kalçalarından kavradığımda aniden dönmek isteedi ama başaramadı.sıkıca kavrayıp kasıklarıma çekmiştim sevgiyi.
-canıım canıım.ne zaman geldin sen.korkuttun beni.
-az önce geldim.seslerinizi duyup dinledim sizi.ooff beni de azdırdınız yaa. yoksa sürpriziniz bumuydu?
-beğendinmi aşkım evet,ayşeyle ikimiz bu sürprizi hazırladık sana.bütün gece artık bizim,
-iyi de ya kızlar?onlar ne yapacaklar?
-ne olacak,ayşeyle benim yaptığımı hah hah haa
-anlaşıldı bu gece zorlu geçecek
tekrar ayşeye yumuldu sevgi,dudaklarını kemiriyordu kızın,bu arada da kalçalarını kasıklarıma yapıştırmış,arasına da yarağımı almış durmadan çalkalaıyordu. eğilip ayşeye baktım.gözleri kapalıydı.az sonr açtığımda göz göze geldik ayşeyle.çenemle sevginin kalçalarını işaret ettiğimde başıyla onayladı.artık bu gecer tam zamanıydı.sevgiyi götünden sikecektim.o hala ayşeyi öpüyor memelerini mıncıklıyordu.hafifçe geri çekilip,sapından tuttuğum yarağımı sert bir hamleyle sevginin amına sokuverdim.dudaklarını ayşeden kurtarıp hafif bir çığlık attı.
-oohhhh..kocammm.harikasın sennn.
hızla ileri geri yaptım bir süre sonra çıktım içinden kalçalarından ileriye itip ayşenin karnına doğru çıkardım.ayşenin kalçaları açıkta kalmıştı.onlar omuzlarıma kaldırıp sulanış amına yarağımı basıverdim.ayşe inliyordu
-canıımm.canııım erkeğimm bas .bas karına sik onu oooh sikkk.
ayşe sevginin memelerini emerken ben de tüm gücümle onun amına girip çıkıyordum.
sonra yeniden çıktım ayşenin içinden,sevginin kalçalarına yumuldum ellerimle aralamış,dilimi amına ve götüne sürerek yelıyordum.sevgi adeta kendinden geçmişti.
-canım kocammm erkeğimmm.oooooh sen h arikalara yaratıyorsun oohhh.emm emmm.
dilimi amından çıkarıp götünün deliğine sokmaya başladığımda,sevgi irkilir gibi olmuştu.ama devam ettim.bu arada iki parmağımlada amının içine sokup çıkarıyordum.daha sonra ıslanan parmağımı göt deliğine dayayıp hafifçe bastırdım.sevginin dudaklarında küçük bir inleme çıkmıştı
-ahhhh.
parmağım tamamen sevginin götüne girmişti.onu çıkarmadan diğerinide dayayıp hafifçe içeri ittim.o da girmişti.kalçalarını hem sallıyor,hem de parmaklarıma bastırıyordu.sol elime tükürüp yarağımı ıslattım,daha donra sevginin götüne doğru yaklaştırıp bekledim.iki parmağım götüne giripo çıkıyordu.sonra aniden parmaklarıma çıkarıp yerine yarağımın kafasının dayayıp bastırıverdim.açılan delikten yarağın kafası girivermişti sevginin götüne.acıyla bağırdı sevgi
-ahhhhhhh.ne yaptıınnnn sen ,ne yaptıınnnn.çok canım yanıyor çıkarrr..çıkar..
ayşe sevginin altından kollarını onun boynuna dolamış öpmeye çalışıyordu.sevgi kalçalarını kasıklarımdan çekmek istiyor,ama sıkıca kavradığımdan kaçamıyordu.bir müddet öylece kaldık.sevgi başını çevirip gözlerime baktı.
-selçuukk,kocamm.asıl sürprizi sen yaptın bana.ooofff canım yanıyor yaa
-istersen çıkarayım ha ne dersin.
-hayır hayır sakın çıkarma yoksa bir daha almaya cesaret edemem.ama azıcık hareketsiz kal ne olur.
elimi apış arasına atıp amını okşamaya başladım.az sonra sulanmıştı zaten klitorisiyle oynuyor,parmaklarımı içinde oynatıyordum.o ise ayşe ile dudak dudağa öpüşüyor,kasıklarımdaki kalçalarını sağa sola sallıyordu.zamanı gelmişti artık.kasıklarından sıkıca kavrayıp,zaten götünün içinde olan yarağımı aniden köküne kadar sokmuştum.
-ayyyyyy.ölüyorummm.ölüyoruumm. erkeğim acı bana ölüyorummm.oooooffff.
kasıklarım kalçalarına yapışmışharketsiz kalmıştım.uzun süre inledi acıyla sevgi.ayşe onun yanaklarını dudaklarını öpüyor acısını hafifletmeye çalışıyordu.nedxen sonra oldukça sakinlemiş,kalçalarını sağa sola sallamaya başlamıştı.yavaşça geri çekilip,bir daha bastım yarağı.sesi artık derinden çıkıyordu
-ooohhhh.canıımmm,canımmm.
yeniden sokup çıkarırken kalçalarını ileri, geri yapıp yardımcı oluyordu sevgi.
-sana söyledim ablacığım dedi ayşe,önceleri çok canın yanacak,ama artık rahatsın dimi?keyfini çıkar.
-evet canım,evet ayşem ooohhh.
artık o da ben de hızlanıyorduk.o kalçalarını hızla kasıklarıma çarparken,ben de olanca hırsımla götünün derinliklerine girmeye çalışıyordum.parmaklarımla amının içinde dolaşırken aşağıdan avuçladığım diri memesini hırsla yoğuruyırdum.sevginin kalçalaı titremeye başlamıştı.
-aman allahım bu nasıl şeyy yaa.oooohhh kocammm.kocammmm.soook sookkk.hadi basss.sik karının götünü.o sana helaldir.soookkk haddi baaaass.geliyorruuummm.
tırnaklkarımdan içerilere doğru titremeye başlamıştım iliklerim sızlıyordu adeta.boşalıyordum.
-sevgiii.canııım geliyorum,boşalıyorum.ooohhhhh patlıyorummm.
-gel aşkım,gel kocam gel patlat götüme ooohhh ohhhhh.
çok uzun boşalmıştım.sevginin götüne çakılmıştım adeta.ikimizin ağırlığından ayşe neredeyse pestile dönecekti.kasıklarından kavrayıp sevgiyi yatağa oturdum,sevgi kucağımda,yarağım götünün derinlerindeydi.ellerimle memelerin kavrayıp sıkıca kendime çekmiştimkollarını arkaya boynuma kaldırmış derin derin soluyordu sevgi.ayşe yatakta doğrulmuş,sevginin dudaklarını öpüyordu.sonra bana doğru uzattı duadaklarını dilini ağzıma verirken parmaklarını sevginin amınıniçine sokuyordu.
-harikaydınız iikinizde.
-ayşe dedi sevgi,sağol,sağol,sen olmasaydın ben bunu tek başıoma alamazdım içime.baksana nasıl da çakıldı bana.
görünün kaslarını sıkıp bırakıyor,içindeki yarağımı adeta sağıyordu.yarağım hafiften yumuşamış ama hala sevginin götünün içindeydi.elini apış arasına doğru götürüp aniden kalktı üstümden sevgi.şişeden şarap mantarı çıkmışcasına bir ses çıkmıştı sevginin götünden.götünün içindekiler akmasın diye sırtüstü yattı yatağa,
-ayşe,bir peçete getirrirmisin bana,
ayşe yandaki çekmeceden bir küçük havluyu çıkarıp sevgiye uzattı.sevgi hevluyu apışarsına sıkıştırıp kalktı yataktan.
-benden bu kadar kadar daha fazlasına şimdilik cesaretim yok ben yan odaya yatmaya gidiyorum siz keyfinize bakın,
apışarak yürüyüp çıktı odadan.ayşeyle birbirimize bakıp gülümsüyorduk.
sabaha kadar bütün gece ayşeyle sikiştik.uzun süre yarak yemediğinden adeta kudurmuştu.her iki deliğini ve ağzını sabaha kadar sikmiştim.kaç defa boşaldığını sayamamaştık ayşenin ama ben 4 lemiştim sabaha kadar.öğleye doğru uyandığımda bir yanımda ayşe,diğer yanımda sevgi uyumaktaydı.sessizce kalkıp banyoya geçtim.bu kadınlarla çook daha işim vardı.ertesi gece de her ikisiyle durmadan dinlenmeden sikiştim.öylesine aç ve kudurgunlardı ki,adeta iliklerimi kurutmuşlar,üstüste boşalmışlardı.

Posted 26 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , ,

Yorum bırakın