TÜRBANLI KOCA GÖTLÜ HALAM   Leave a comment

slm size halamı nasıl siktiğimi anlatacam halamlarla bizim evimiz karşı karşıya ben evin tek oğluyum babamlar yazın memlekete giderler yani ben yalnız yaşarım halam da eşiyle birlikte yaşar halam 52 yaşında 85-90 kilo başörtülü birisidir kocasıda kılıbığın birisidir devamlı çalışır bazen iş nedeniyle eve gelmediği olur ben kocasını halamdan çok severim daha doğrusu halamı hiç sevmem işi düşünce halimi hatırımı sorar bi ara sabahın köründe kapı çaldı kapı deliğinden baktım bu kesin orospunun yine işi düştüydü neyse içeri girdi bu yalakalığa başladı sonunda sadede geldi para istemeye gelmiş kocasından habersiz kefil olmuş kadında ödememiş borç buna kalmış ağlamaya başladı . enişten duyarsa beni öldürür diye bende içimden inş diyorum şimdi ben buna para versem geri alması zor hala dedim ben sana yarın haber vereyim dedim şimdi yok dedim neyse gitti suratı asık bi şekilde gitti karşılığında bişey istemeliydim tek şey altıma yatmasıydı yarın oldu erkenden yine geldi hala dedim parayı veririm ama sen bana ne verecen dedim şaşırdı ilk önce verecek bişeyim yok dedi ne anladım ben bu işten dedim ne stiyorsun dedi bende hiç çekinmeden seni istiyom dedim ağlamaya başladı ben senin halanım dedi olabilir dedim işine geliyosa zorla istemiyom dedim sonunda kabul etti ama kimse duymayacak dedi bende . tamam dedim benden parayı istedi bende il önce o iş dedim ağlayarak tamam dedi . yanina yaklaştım mavi eteği kahverengi bluzü vardı başörtüsünü dahi çıkarmadan elbiselerinin üzerinden her tarafını ellemeye başladım utanıyordu yapma demeye başladı ama im dinliyo onu eteğini yukarı kaldırdım bi elim amını okşuyo diğeride götünü avuçluyodu üzerindekileri çıkarmaya başladım sadece eteği aldı onuda yuarı doğru sıyırdım 52 yaşında ama mükemmel bi vücudu vardı götü tam istediğim gibi bembeyaz kocaman az kıllı ama süperdi amını yeni trşlamış hertarafını yaladıktan sonra ağzına verdim ilk önce almadı am a sonra köküne kadar almaya başladı daha sonra bacaklarını ayırdım amı sikilmeye sikilmeye kapanmış amına yarrağımı soktum halam yandım anam dedi inlemeye başladı amına gidip gidip geliyordum boşalacağım sırada çıkardım ağzına verdim yalarken boşaldım burnunuda kapatınca bütün döllerimi yuttu biraz bulandı ama süper oldu ikimizde yorulduk benim aklım halamın götünde kaldıydı yarrağımı kaldırdım halama domal dedim olmaz dedi ordan enişten dahi sikmedi dedi ben sikecem dedim zorla domalttım vazelini deliğine sürdüm götüne 3-4 tokat attım hertarafı sallanıyodu yarrağımı deliğine öyle bi soktum ki halamın nefesi kesilmişti devamlı köklüyordum sonunda koca götüne boşaldım ikimizde rahatladık halam parayı verdi senetlerini aldı ama bana borcu bitmedi halamla aramız süper oldu kocası işe gittiğinde hemen bizim eve gelirdi genelde hep götünü sikerdim götünün deliği bayağı bi genişledi artık bana kadınlık yapmaya başladı ama öyle bi sikiyorum ki yorgunluktan bayılıyordu yaşı büyük ama amı memeleri ve en çokta götü süperdi halam artık benim orospumdu orospum benim hemde koca götlü orospum

Posted 31 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

