Sarışın okul öğretmeniyle sınıfta sex yaptım   Leave a comment

Ben Fikri.32 yaşımdayım ve evliyim.Size başımdan geçen çok ilginç bir hikaye anlatacağım.11 yıldır evliyim ve karımı severek evlendim.Hiçbir zaman da onu aldatmamıştım.Taaki başımdan bu anlatacağım olay geçene kadar.8 yaşında dünyalar güzeli yakışıklı mı yakışıklı bir oğlum var.Bir hafta sonu okulda veli toplantısı yapılacakmış.Eşimde toplantıya benim gitmemi istediğinden çıkıp veli toplantısına gittim.Oğlumun oturduğu sıraya oturdum.Fazla kimse gelmemişti.Yaklaşık bir yarım saat kadar erken gelmiştim toplantıya.Veliler yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.Toplantı saati geldiğinde kapıdan içeri sarışın bir o kadar da seksi bir bayan geldi.Oğlumun öğretmeniymiş.Bir an oğlumun ne kadar şanslı bir öğrenci olduğu aklımdan geçti icon smile Sarışın okul öğretmeniyle sınıfta sex yaptım . Güldüm geçtim tabi içimden bu konuya.O daha çok küçüktü.Veli toplantısı başladı.Oğlumun öğretmeni okul ile iligli genel sorunlardan bahsetmeye başladı.Aradan bir zaman geçti ve birkaç isim saydı öğretmen.Bu saydığı isimlerin arasında benim oğlum da vardı.Bu öğrencilerin velileriyle özel olarak görüşmesi gerektiğini söyledi.Sarışın ögretmen toplantıyı bitirdi ve isimlerini saydığı öğrencilerin kalmasını söyledi.Bu arada sarışın öğretmenin bana olan bakışlarıda gözümden kaçmadı.Oğlumdan bahsederken bana öyle derin ve içten bakıyordu ki, sanki hücrelerim hareket ediyordu bana baktığında.Siyah dizine kadar gelen eteğin altında külotlu çorapındaki desenler resmen beni tahrik etmeye başlamıştı.Diğer öğrencilerin velileriyle de konuşup onlara sıkıntıları anlatıp onlarıda gönderdi.Bir tek ben kalmıştım koskoca sınıfta.Bu aslında hoşuma gitmişti tabiki.Yanıma geldi oturdu.Beyfendi oğlunuz çok hiperaktif.Onu durduramıyoruz.Derste arkadaşlarını rahatsız ediyor.Sınıfın huzurunu bozuyor.Bu yüzden sizinle son olarak özel görüşmek istedim.Bu konuda bize ciddi yardımınız gerekiyor dedi.Tabiki dedim.Elimden ne gerekiyorsa yapmaya hazırım.Sonuçta o benim oğlumda olsa kimsenin huzurunu bozmaya hakkı olmadığını söyledim.Anlayışınız için çok teşekkürler beyfendi deyip elini elimin üzerine koydu.O kadar yumuşak ve pürüzsüz elleri vardı ki.Resmen elleri ellerimin üzerinde kayıyordu.O anda kendimi kaybettim ve sarışın öğretmenin saçlarından tutup dudaklarına yapıştım bir anda.Sarışın öğretmen çırpınmaya başladı.Ama bana karşı koyamıyor yada koymak istemiyordu.Dudaklarının sıcaklığını hissetmiştim bedenimde.Bir an kendime geldim ve geri çekildim.Hanfendi özür ilerim kendimi tutamadım.Aman allahım ben napıyorum dedim.Sarışın öğretmen kıpkırmızı olmuştu.Ağzını bıçak açmıyordu.Olayın şokundaydı oda herhalde.Suratıma bile bakamıyordu utancından.Gözüme o kadar güzel gözüktünüz ki dayanamadım bi an boş bulundum kendimi kaybettim güzelliğiniz karşısında.Çok özür dilerim gerçekten dedim.Suratını kaldırdı gözlerimin içine bakarak, inanırmısınız aynı şeyleri bende size karşı hissettim dedi.Farkındaysanız konuşamadım bile dilim tutuldu dedi.Beynimden vurulmuşa dönmüştüm.Resmen o çıtır sarışın öğretmen beni istediğini söylüyordu.Tekrar yanına gelip oturdum.O ayağa kalkıp sınıfın kapısını kapattı.Öğretmen masasına gitti.Masanın üzerine oturup buraya gelirmisin dedi bana.Şaşkınlıkla ne yapacağımı bilmeden hızlıca yanına gittim.Eliyle kafamdan tutup dudaklarıma yapıştı bir anda.Deliler gibi öpüşmeye başlamıştık.Gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş açıyor ellerini vücudumda gezdiriyordu.Resmen kalkmıştım.Dimdik olmuştu ve kumaş pantolonumun üzerinden belli oluyordu kalktığım.Bunu gördüğünde ağzı açık kaldı resmen sarışın öğretmenin.Elini penisimin üzerinde gezdirdi.Ne kadar büyükmüş öyle dedi.Bende onun heryerini yalıyordum resmen.Boynunu,dudaklarını,kulaklarını…Fermuarımı açıp eliyle kaydırmaya başladı penisimi.İyice kalkmıştım dayanamıyordum.Masanın üzerinden aşağı indi.Eteğini yukarı doğru kaldırdı arkasını döndü ve siyah ip tangasını yavaşça aşağı doğru indirdi.Yüzüme gülümseyerek hadi gel içime artık dedi.Öğretmen masasına doğru domalttım onu.Yavaşça sürtmeye başladım penisimi vajinasının dudaklarına.İnlemeye başlamıştı sarışın öğretmen.Hadi sik beni artık sok içime diyordu.Bende dayanamıyordum.Bir anda girdim içine.Hızlıca girdiğim için çığlık attı bende elimle ağzını kapattım.Gidip gelmeye başladım içinde.Penisim içinde yağ gibi kayıyor ikimizde resmen inliyorduk sınıfın içerisinde.Ben bir süre gidip geldikten sonra dayanamayıp içine boşaldım.Sıcaklığı hissetmiş olmalı ki kafasını döndürüp beni öpmeye başladı deliler gibi.Çok hoşuna gittiğini ve bunu sıklaştırmak istediğini söyledi bana.Oysa ki ben karımı seviyordum ve çokta mutluydum onunla.Yukarıda da bahsettiğim gibi karımı ilk aldatışımdı.Bundan sonraki veli toplantılarının hepsine eşimi gönderdim ve gitmemek için hep bir bahane buldum.Bu deneyimi hiç mi hiç unutamadım.Karımla geceleri seviştikten sonra bile aklıma geliyor kendimi kötü hissetmeme neden oluyor bu durum.Sizden tek tavsiyem şudur ki, eğer evliyseniz ve eşinizi seviyorsanız asla aldatmayın.Çünkü o size ömrünü feda ediyor resmen.Tabiri caizse saçını süpürge ediyor.Bu olaydan sonra da karımı şu ana kadar hiç aldatmadım.Onu çok seviyorum.Bu olayı öğrenmedi ve öğrenmesini de istemiyorum.Öğrenirse eğer yuvamın dağılacağından hiç şüphem yok çünkü.Bu hikayemi burada neden paylaştım onuda bilmiyorum.Ama içimdeki duyguları bir şekilde bastırmam gerekti.Umarım okuyan herkes bu hikayeden bir ders çıkarır…

Posted 31 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

