küçük kızı bağırta bağırta   Leave a comment

ben only şimdi 26 yaşındayım anlatacağım hikaye 3 yıl önce yaşandı. bir firmada ürün temsilcisi olarak çalışıyorum.. yine birgün şirketinr aracıyla antalyadaki şubemize kontrole gittim denetimleri yaptım geri dönüyordum istanbula. ilçe yollarından gelirken okul üniformalı bir kız yolda yürüyordu. yanında durup gideceği yer yakınsa yolumun üzerdeyse bırakıyım dedim. yaşı 18 falandır heralde. o da tamam dedi ve bindi. bende bir haftadır yollardayım karı yüzü görmmemişim azgınlığım üstümdeydi. bi anda aklım kötü kötü fikirler gelmeye başladı. kendime hakim olamıyordum. etrafı şöyle bir ettim ıssız bir yoldu kimsede yoktu. ilerden sağdan bozuk bir yol ayrılıyordu hemen o yola daldım. küçük kız yanlış gidiyoruz düz gideceğiz dedi bende ona şurdan bişey alıp döneceğiz 5 dakika dedim. birşey diyemedi. ben 4-5 km gittim iyice ıssız bir yer buldum arabayı durdurdum. kız şaşkın gözlerle bakıyordu etrafa. sen arka koltuğa geç ön koltuğa birşey koyacağım dedim şaşkın şaşkın geçti. ben aracın dışında kendimle cebelleşiyordum hala kararsızdım ama azgınlık ağır bastı. arka kapıyı açıp kızın yanına oturdum kız ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. kapıyı kilitledim ve sokulmaya başladım kız iyice korkmuştu. arka cebimden küçük bi bıçak çıkardım ve dediklerimi yap yoksa amını keserim dedim. ağlıyordu ve deli gibi titriyordu. elimi eteğinin altından içeri soktum o küçük amını ellemeye başladım. itip koltuğa yatırdım. eteğini tutup zorla çıkardım. sert bişekilde soyun dedim. itiraz edecek gibi oldu bıçağı bacağına dayadım çabuk ol dedim. yavaşça üzerindekileri çıkardı. bi kilodu kaldı. memeleri mandalina büyüklüğüne ulaşmıştı. bacaklarını açıp kilodu bıçakla kestim. çok korkuyor hıçkıra hıçkıra ağlıyor yalvarıyordu. elimi çabuk tutmalıydım biri gelebilirdi. parmagımla amını yokladım küçücüktü ama niyeti bozmuştum kanata kanata sikecektim. hemen pantolonumun kemerin çözdüm dizlerime kadar indirdim 18cm lik yarağım kazık gibi olmuştu. görünce delirecek bi oldu yapma abi ne olur diye bağırmaya baladı ama nafile. buna bi tokat çaktım. sert bi şekeildebacaklarını açıp arasına girdim götünü kottuğun ucuna kadar çekip bacaklarını havaya kaldırdım. am minicikti girecekmi bilmiyordum. yarrağın kafasını minik amcığa dayadım biraz yüklendim ama girmiyordu. torpidoya uzanıp el kremini aldım amına boca ettim. bacakları tekrar kaldırıp malı dayadım. bir elimle ellerini tuttum bir elimle de yarrağımı amına dayadım bastırmaya başladım kız deli gibi bağırıyordu gözleri kocaman olmuştu. sikimin kafası zorda olsa girdi. yarağı bırakıp kızın ağzını kapattım üstüne bidaha abandım yarrağım yarısına kadar girmişti ama daha fazla gitmiyordu artık o kadar dardı ki içine girerken kaymak şöyle dursun yırta yırta girdi. ben yavaş yavaş hızlandım gidip gelmeye başladım kız acıdan bayılacak gibi inliyordu. amı kana boyanmıştı. amının içine öyle bi patladım ki sokup çektikçe dışarı fışkırıyordu. içinden çıktım sikimi bezle sildim. kız iki eliyle amını kucaklamış acıyı hafifletmeye çalışıyor bi taraftanda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. hemen pantolonumuçekip kızı arabadan indrdim amını suyla yıkadım elbiselerini giy dedim. ağlayarak dediklerimi yaptı. eline biraz para sıkıştırdım gel yola kadar bırakıyım dedim ama deli gibi korkuyordu benden ben giderim dedi. benim de istediğim oydu zaten. 5 km yürüyene kadar ben 100 km uzakta olurdum. onu orda bıraktım ve arkama bakmadan topukladım. kızda kimseye anlatmadı galiba hiç haber duymadım biryerde…

Posted 31 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

