İLK DİLDOM   Leave a comment

Boşanalı nerdeyse bir sene oldu Mithat ile nikâh arifesinde MİNE’ yle geçirdiğim üç gün hep aklımda, bu arada hiç erkeklere bakmadım, aklıma bile gelmedi. Ancak butiğe gelen kadınlara yiyecek gibi baktığımı fark ediyorum. Prova anında hafif hafif belli elliyorum Bu arada çevredeki bütün genç kadınlar gelip HAYIRDIR, NEDEN EVLENDİĞİN GÜN KOCANI TERK ETTİN, diye sorduklarında, BOŞ VERİN, O İBNEYİ, diyordum. Mithat’ a Fransa’daki sikişlerimi anlatan, nedenini en çok merak ediyormuş gibi ZELİŞ, NE OLDU, ANLATSANA, YABANCIMIYIZ, demesine rağmen hiç açık vermedim. NASIL OLSA BİR GÜN ÖGRENECEKTİ., ONDAN FENA İNTİKAM ALACAKTIM. Bazı geceler bende kalmaya başladı gene, ayni yatakta yatıyorduk. Sıcaktan şikâyet edip, geceleri hiçbir şey giymiyordu. Nerdeyse, HADİ BENİDE MİNE GİBİ SİK, dercesine bana asılıyordu.

DUR, OROSPU SENİ FENA YAPACAM, diyordum içimden. Bu arada internete merak sardım, Seks sitelerinde gezinirken, sadece LES lere ve BÜYÜK YARAK lara, bazen Seks Shopların sayfalarını karıştırıp satılan Suni Dildo’ lara bakardım. Nasıl alsam derken, netten bir tane 17 cm uzunluğunda 4 cm kalınlığında bir tane sipariş ettim. Ertesi gün kargo ile geldi. Açmadan hemen evin yolunu tuttum. Evde paketi açtığımda içinde birde kaydırıcı krem konduğunu gördüm. Banyoya gidip DİLDO cuğumu ılık suyla yıkadım, salonda kremi almak isterken dayanamadım. Eteğimi, çorap ve külotumla beraber çıkarıp iskemleye oturdum. Bacaklarımı iskemleye çektim.

Kremi parmağımla amımın dudaklarına hafifçe sürdün Yarağı iki taşaklarından avucuma aldım, kafasını bir aşağıdan yukarı, bire yukardan aşağıya bastırarak amıma sürttüm. İkinci seferde yukarı sürterken yarağın kafası amımın dudaklarını ikiye ayırmış kayıyordu. IH bastım, acımıyor, nemli, bir daha IH diyerek bastırdım, Yarağın kafası yarıya kadar girmişti. Gözlerimi kapatıp,olanca gücümle bir taraftan içime çektim,öbür taraftan amımı öne doğru itmek için kalçalarımı kaldırdım.. OHHHHHHHH, Başım arkaya kaymış, kalçalarım havada, iskemlenin üzerinde yırtarcasına içime köküne kadar almıştım. OHHHHH.

bir daha, OHHHHHH, bir daha, OHHHHHHH, ve bir daha, OHHHHHH, Titriyordum kasıldım, Amım atıyordu. Boşalacaktım. AHHHH, foştttt sular fışkırdı. Oluk gibi sular akıyor, ellerim am suyu ile doldu. Harika boşaldım. ÖÖÖÖÖÖÖZLEMİŞİİİİİİİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Yarağı amından çıkartıp hemen ağzıma aldım, OFF ne tatlı, emdim yaladım, bir daha sürttüm, kökledim, çıkartım. Dosdoğru ağzıma, OFFFF, doymuyordum, Yerimden kalkıp yatak odasının yolunu tutarken koridorda üstümdekileri çıkarıp attım. Dizlerimin üstüne yatağa çöktüm, olanca hızla soktum, çıkartım, soktum çıkarttım. Köküne kadar içime çekip, yapay taşakları amıma dayadım, elimle sağa sola oynatarak amımı dudaklarını ezdirdim. OHHHH. Yarağı köküne kadar aldım, üstünde kıvırmaya dans etmeye başladım. Bu beni gerçek yaraktan daha çok tahrik ediyordu. Sanki taşakları amıma sokmak için uğraşıyordum. OFFFF.

HARİKA BİR ZEVK BU, NEYE DAHA ÖNCE ALMADIM BUNU. Amımdan akan sular elime akıyordu. Artık dayanamıyordum. OHHHH, titredim, OHHHH. OFFFFF, OHHHH, kasılıyorum, boşalıyorum. AHHHHHHHHHHHHHHHH. Boşlamam bitince başım yatağa düştü. Dizlerimin üstünde iki elimle yarakcığımı amına sıkıca bastırmış bir şekilde kendimden geçtim. UÇUYORUMMM. UCUYORUMMM. OHHHH

Posted 31 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

