BALDIZLA İSTERKELMİZ-3   Leave a comment

gece çıktım evinden bi otel e gitme ye başladım telefonum çaldı. Arayan baldızdı seni çok seviyorum hemen erken eve gel. Bir daha geri göndüm kapıyı çaldım ki çırıl cıplak beni bekliyor içeri girmem le bana yapışması bir oldu. Sanki koçası gelmiş gibi sarıldı sik beni hadi erkeğim hadi. Bende çukacığıma aldım. Yatak odasına götürdüm bana 10 aydır bu am yarak görmüyor bunu sabah a kadar sik bende sikecem hemde nasıl sikecem ömrün boyunca unutmayacaksın. Dudaklarına öpmeye başladım oda sanki beni sumururcasına ama benim elim amına çok tan girmişti ben ben sanki rüyadaydın beni sik demeye başladı yok daha sabah a çok var ben sana neler neler yapacam bi bilsen ne yap dedi kudurtacam seni dedim. Ayaklarından başlıyarak amına kadar geldim amına bir dalış daldım ki yaklaşık yarım saat yaladım ve mahvoldum yer sik hadi sik diye bağırıyordu. Ve daha dayanamadı aldı sikimi anına sürtmeye başladı anın o kadar sulanmışki kaymak gibi olmuş ama benim yaraktan biraz çekindi bu benim kocamın 2 katı bunu hepsini sokacnmı bana dedi bende yok sadece kafasını sokacam dedim birden o mükemmel baçaklarını araladım oda amını araladı sikimi yavaşca amına soktuğumda titremeye başladı çıkardı kendisi ben ne oldu sordum nasıl alım hepsi be o çok büyük bende kendini bana bırak sen tamam dedi o kayganlaşmış amına yavaşca girdim amı sanki yanıyordu belliydi 10 aydır yarak yememişti yavaş gitgelden sonra o hızlanmaya başladı ama sanki beni komple içine alacakmış gibi amını açıyordu ve 10 dakika sonra o zefke ulaşmıştı sera bendeydi beni de getrmek için baya çaba gösterdi ama yıllardır hayal ettiğin baldız altım da gelirmiyim. Beni sırt üstü yatırdı kendi eliyle yarağımı amına soktu öyle bi ohhh çektiki sanki hiç yarak yüzü görmemiş 20 dakikaya yakın üzerim de beni mest etti ben benim geleceğimi anlayıgelden sonra o boşaldı bende boşalacağım dedim çıkımı içine yok dedi çıkma içime akıt sekste en büyük zefk o sakın dışarı çıkarma bende daha da yüklendim içine öyle bi boşaldım ki gözlerinden yaş geldi. Ve üzerim de o şekil kala kaldı. Yatakta bi sigara içtik ve bana 10 aydır kudurduğunu söyledi nerdeydin şimdiye kadar sordu bende her şeyi anlattım oyunda bilerek yanına gitmem tlf ve msn kayıtları oda dinledi ve getirde izleyelim o kayıtları bir gün olsun dedim. Biraz dinlendikten sonra tlf sana bir şey sormuştum yanında olsam bana götünü siktirirmiy din sende ewet dedin şimdi yanındayım ve o göt ü şimdi istiyorum. Olmaz açır canım yanar ben kafaya koydum götünü sikecem oda baktı ki kaçarı yok sen bekle ben geliyorum aşkım dedi gitti yağlı krem getirdi ilk nce benim sikime sürdü sonrada bena verdi kebdi götüne sürmem için bende sürdüm ama ağzına bir şey al dedim neden diyordu sen al ne olur ne olmaz aldı ağzına kendi badisini ben arkasına geçtim yavaş amına girdim çıktım ve göt deliğine başını bi hamlede soktum açıdığını söyledi bende yavaş ça içine girmeye çalıştım kendini geri çekiyordu ben de belinden tuttuğum gibi tamamını soktum ve bu bağırmaya başladı çıkar bandı götüm çıkar ama ben bi girmişim çıkar tır mıyım 2 – 3 dakika bekledik sonra ufak ufak git gel ettim ne sonrada açılan götünü sikmeye başladım bana dönerek enişte aşkım erkeğim daha hızlı sik olsun dedim 25 dakika hem göt ü hemde amını siktim ve baktım ki kasılmaya başladı bende gelme üzereydim beraber geldim ve ben sıfır km götünün için boşaldım. Katlık banyo ettik ben sabaha kadar seviştik onun aklına he pozisyon geliyorsa o şekil siktim. Sabah hiçbir şey olmamış gibi oda benimle bize geldi. Şimdi yaklaşık 1 sene geçti ilişkimizden ve her gün siktim onu benim işim olduğunda telefon açıyor nerdesin bekliyorum seni diye ve baldız sikmek çok zevkli ve ben hayatım da ne TV de nede Real hayatta neden internette Baldızım gibi birini görmedim seks baldıza yakışıyor. Hem de çok yakışıyor. Kendine güvenen olgun bayanlar, eşlerinden istediğini bulamayan bayanlar, ben seksten doymuyorum diyen bayanlar ulaşın bana ulaşın sizlere zefk nedir tatdırım

Posted 29 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

