tarlada ablamı siktim   Leave a comment

Merhaba benim anlatacağım olay 1999 yılı sonbaharıydı. O zaman ben 24 ablam38 yaşındaydı.Ablam 1.70 boyunda 55-60 kiloydu. Biz köyde kalıyorduk. Ablamlar Ankara da yaşıyorlardı. Annem merdivenlerden düşüp ayağını kırmıştı. Daha tarlada işlerimiz bitmemişti. Eniştem ablamı köye yardım için göndermişti. Çocuklarına babaanneleri bakacak tı. Ablam geleli 7-8 gün olmuştu. Annemin ayağı alçıdaydı. Köyüstünde kabak ektiğimiz bir tarla vardı oranın kabaklarının çoğunu daha önce toplamıştık ama daha olmamış olanlar kalmıştı. Annem kabaklar orda kalmasın gidin kabakların çekirdeğini ayıklayın diye beni ve ablamı tarlaya gönderdi.biz tarlaya gittik. Çevrede kimseler yoktu. Biraz sonra yağmur atıştırmaya başlamıştı. tarlanın yanında kayada bi delik vardı. Islanmamak için Oraya saklanmıştık.yağmur şiddetini iyice artırmıştı. Biz ablamla sohbet ediyorduk. Bir ara ablam yağmur kesilmeyecek birkaçtane kabak getirebilsekde burada ayıklasak dedi. Bir an hadi bir iki tane getir dedi. Tabi dedim o ara canım benim ablasınıda hiç kırmazmış benim kardeşim dedi ve sarıldı bana. Birden vucudumuz birbirine temas edince benim sikim kalkmaya başladı. Ablam şalvar giymişti. Ablamda bunu hissetti. 5-6 saniye hiç tepki vermedi. Sonra birden çekildi. Buz gibi bir hava esti. İkimizde konuşamadık. Ben kabak getirmek için delikten çıktım. 2 tane kabak aldım ama tekrar ablamın yanına gitmeye utanıyordum adeta ayaklarım geri geri gidiyordu utancımdan. elimde 2 kabak ablamın yanına gittim. Biraz ıslanmıştım ama umrumda bile değildi. Yer açılsa yerin dibine geçsem duygusu vardı bende. Biraz sonra yağmur kesildi. ablam gitsek iyi olur, annem merak eder dedi. Ama sonra az kalmış bitirelimde gidelim dedi. tekrar kabakların çekirdeğini çıkarmaya başladık. Yarım saat falan çekirdek ayıkladık. İkimizde konuşmuyorduk. Bir ara ona kafamı kaldırdım. Oda bana baktı .ne oldu hastamısın dedim. suç bastırıyordum. Ablam sen çok fenasın dedi bana.niye diye sordum. Sen daha iyi bilirsin dedi.neyi bilirim dedim. Boş ver dedi. 4-5 tane kabak kalmıştı ayıklanacak. Yine yağmur yağmaya başladı. 2 şer kabak aldık Koşarak yine kayadaki deliğe gittik. orda hem kabakların çekirdeğini çıkarıyorduk hemde yağmurum kesimesini bekliyorduk. Yine konuşmuyorduk. Bir ara tekrar ona baktım. Oda bana bakıyordu. Sonra kalkıp elimi silip yanına gittim. bilmeden ne yaptıysam özür dilerim dedim. Omzuna elimi koydum. Bilmeden mi dedi. Tekrar ne oldu diye sordum. Olayı açıp bi umutla onu sikmeyi düşünüyordum. yağmur bayağı şiddetli yağıyordu. ablam ayağa kalktı.bende neden böyle yapıyorsun dedim ve tekrar ona sarıldım. Hiçbirşey söylemedi ama ben onu taciz ediyordum.benim sikim yine kalktı. Ablam bu sefer sadece yapma gören olacak dedi. Bu sözü üzerine ona iyice dayandım. Ablam ne olur yapma dedi.işte o zaman son hamleyi yapıp ona sarıldım ve ellerimi kalçalarına indirdim o arada boynunu öpmeye başladım..ablamda ellerini sırtıma doladı.dudaktan öpüşmeye başladık.sonra buluzunun altından elimi soktum memelerini okşamaya başladım.boş çuvallar vardı. Ablam çuvalları yere serdi.oraya uzandık sevişmeye başladık. Ablam şalvarını çözdü. Ben pantolanumu çıkarttım.ablamın altında üzerinde beyaz benekleri olan kırmızı kilot vardı.ben hemen sikmek istiyordum. Hemen kilotunu çıkardım sikim taş gibi olmuştu.bir an önce ablamın amına sokmak istiyordum. Ablam bacaklarını araladı dizlerini topladı.amına girmem pozisyonunu aldı. Bende sikimi amına soktum. Öyle bir duyguyu ilk defa hissediyordum. Zevkten dört köşe olmuştum. Hızlı hızlı gidip gelmeye başladım. Ablam yavaş ol. Hemen boşalma dedi. sonra ablam pozizyon değiştirelim dedi. domaldı. Ben arkadan amına sikimi soktum.ablam sakın içime gelme dedi. tamam dedim 15-20 saniye sonra ben boşalmaya başladım.geri çekildim ama birazı içine gitmişti. Ablam tamamı istedigin oldumu dedi. yine yapmak istediğimi söyledim. Olur dedi. devamını daha sonra anlatacağım. Görüşmek üzere.

Posted 26 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: