EŞLERİMİZİ PAYLAŞTIK ARKADAŞIMLA   Leave a comment

Selamlar ilk önce belirtmek istediğim isimler yalan ama gerisi hepsi gerçek olan yaşanmış olan şeyleri sizinle paylaşmak sebebi ise bizimde 1 hikayemiz olsun dedik Ahmet ve yeşim olarak size tanıtacağım biz 7 yılık evli çiftiz ben Ahmet 30 yaş 175 boy 85 kg esmer eşim yeşim 25 yaş 165 boy 80 kg kumral beyaz tenli 85 boy beden balık etli ve kapalı birisi hikayeme başlamadan önce biz 2 yıldan beri sürekli hikayeler okur ve ardından fanteziler kurar ve birbirimizi tatmin ederiz en çok eşli hikayeleri severiz en sonunda her şey monotonlaştık ve farklı girişimlerde bulunduk ve eşimle birlikte karar verip bir çiftle birlikte olmaya ama çok korkuyorduk ve aynı zamanda heyecanda duyuyoruz o anı yaşamak için ama nafile bir türlü cesaret edemiyorduk böyle bir şeye en sonunda vazgeçtik nedeni cesaret konusunda zayıf olduğumuz için aradan 1 yıl geçti ve asker arkadaşım aradı beni oysaki onunla hiç konuşmadık askerden sonra benim numaramı hatıra defterinden bulmuş aradı beni ilk önce tanıyamadım ama sonra hatırladım bizim depocu ali hoşbeş derken hal hatır sordu baya 1 saat kadar konuştuk evlendin mi diye sordu bana evet dedim bende evlendim dedi bana göre aslında ali hiç evlenmez dedim askerde bana kızlar hakında hep anlatırdı çok fırlama birisi askerdeyken birlikte takılırdık ve baya samimiyetimiz vardı aliyle neyse ya ortak dedi sizin oralara gelecem 2 günlük işim var dedi ve düşündüm sen aklıma sen geldin bir arayım dedim gelirsem beni karşılarmısın dedi ne demek dedim başımızın üstünde yerin var dedim ali oda teşşekür etti ama yengenle birlikte gelecem dedi bende olur dedim ve telefonları kapatık akşam oldu eve gittim yeşim dedim bugün asker arkadaşım aradı eşiyle birlikte 2 günlük işi var bizde ağırlayacağız onları eşim tamam dedi ve akşam saat 10 gibi tekrar aradı beni ali ve gene konuştuk telefonda eşiyle tanıştırdı beni adı aslıymış aslı yenge hal hatır sorduktan sonra eşimle konuştu ali ve yeşim yenge 2 günlüğüne geleceğiz size eşimle birlikte azıcık işim var dedi umarım rahatsız etmeyiz sizi eşimde zaten misafire çok düşkün ve titizdir gelin bekleriz sizi dedi ve gene 1 saat kadar konuştuk ve 10 saatlik yolculuk var ve ortalama yarın akşam orda oluruz dediler ve kapatık biz hazırlıklara başladık ertesi akşama gidip karşıladım onları ve eve geldik gelirkende ali ve eşi içkiyi sever hemen markete geçip rakı aldım ve aslı yengeye sordum ne içersin votka dedi eşimede kırmızı şarap aldım çok sever yemekte birlikte sever eve geldik hanımda sofrayı hazırlamış direk masaya oturup yemekleri içkiyle birlikte yedik ve gece saat 3 çe kadar muhabet şamata ve askerdeki yaşadıklarımızı bir ben bir ali anlatıp duruyoruz eşlerimizde birbirine ısındılar derken ilk günden yeter saat 3 oldu hadi siz yatın yol yorgunusunuz eşim onlara yatacakları yeri serdi ve ve yattılar bizde yattık ve sabah kalkıp kahvaltımızı yaptık ve aliyle birlikte işini 5 saate halettik ve acıktık bir restoranta geçip yedik ve arkasından içmeye başladık iyice demlendik derken ali askerdeki gibi yapmaya başladı bak şununa bak buna etrafımızdaki masalardaki karıları kemeye başladı lan ali sen hiç deyişmeyeceksin ortak benim içimde var çapkınlık dedi kafalarda hoş bende galiba aslı yenge galiba doyurmuyor seni yatakta dedim oda niye aslı yengen doyuyormuki beni doyursun yatakta dedi neyse muhabetimiz belden aşağı olmaya başladı ve ali dediki yeşimde çok güzel bir kadın nasıl seni doyuruyormu yatakta deyince anatmaya başladık eşlerimizi birbirimize sonra ali dediki eşin çok güzel ve ve hep benim aradığım tiplerden biri deyince ben kıpkırmızı oldum ve ne cevap vereceğimi şaşırdım ama aklım karıştı birden öylece dinliyorum onu ve aklımdan dedimki neden olmasın beklide kısmet ayağımıza geldi ve derken ağzımdan dökülü verdi istersen ali bir geceliğine değişelim ne dersin bir baktım alinin gözleri parladı ciddimisin bende evet dedim nasıl olacak dedi sen eşini ikna et bende eşimi ikna ederim dedim o da hemen kabul etti sanki eşimi hayal ediyormuş ama gerçeğe dönünce mutluluktan uçacak tabiki bende sevindim onun karısıda benim arzu etiğim tiplerden karısı sarışın minyon tipli ğöğüsleri limon büyüklüğünde zayıf ve hafif birisi ancak 55 kilo ağırlığında ama çokta seksi biri planımızı yaptık ve ben onun eşini süzecem oda benim eşimi süzecek ve bir taraftan sorun çıkarsa bu işten vazgeçeceğiz çünkü eşlerimizin fikirlerini bilmiyorduk ama ilk etapta evde içerken içkilerin içine azdırıcı hap atacak hepimize arkadaşım ali dedi ve yakın bir shopa gittik hap aldık ve eve gittik planımızı yavaş yavaş uygulamaya başladık masaya oturup içkileri yavaş yavaş içmeye başladık eşlerimizde masayı hazırlamaya başladılar eşlerimiz mutfakta mezeleri hazırlarken ali ve ben bardakların içine hapları atık eşlerimizin bardaklarınada attık bende hafif müzik koydum hep beraber başladık içmeye 1 saat sonra etkisini göstermeye başladı ve aliyle ben başladık belden aşağı fıkralar anlatmaya alide bir yandan masanın altından eşimin ayaklarını ayaklarıyla okşuyor eşiminde içki ve hapın etkisiyle hoşuna gidiyor planımız tıkır tıkır işliyor ama eşim sanki benden bir şey gizliyor gibi hareketler yapıyor tabiki bende aynı şeyleri aslıya yapıyorum derken eşim kalktı gitti mutfağa ali müsaade isteyip lavaboya geçecem dedi nihayet aslıyla baş başa kaldım ve kalkıp aslının yanına oturdum nasıl dedim sizi iyi ağırlıyor muyuz harika dedi ve bende sen daha çok harikasın dedim tşk dedi başladım onu büyülemeye laflarla onu mest ediyorum ama aklım eşim ve arkadaşımda ne yapıyorlar ve müsaade isteyip hemen mutfağa doğru yöneldim bir baktımki ali eşimi duvara dayamış arkasına sürtüyor hemen geri dönüp aslıya sesiz ol dedim ve ona manzarayı gösterdim oda elimden çekip beni yatak odasına götürdü ve başladık sevişmeye birer posta siktikten sonra hepimiz tek odada sevişmeye başladık ilk önce ali eşimi sikti biz seyretik sonra ben aslıyı sikerken onlar seyreti ardından benle ali yeşimi tost yaptık sonra aslıyı tost yaptık ve sabaha kadar ben aslıyla alide yeşimle sabaha kadar sex ve bunun üzerine 1 gün daha kaldılar bizde sonra onları yolcu ettik daha sonra 3 kez daha buluştuk onlarla ve en sonunda bitirdik şimdiyse görüşmüyoruz onlarla ama biz birkere değişikliğin ve farklılığın tadını tattık unutamıyoruz şimdi farklı çiftlerle tanışmak istiyoruz gizlilik çerçevesi altında temiz dürüst ve sır tutmayı iyi bilen çiftlerle tanışmak istiyoruz dürüst evli çiftleri bekliyoruz hoşçakalın…..

Posted 26 Mart 2011 by haberturkx in Hikayeler

Tagged with , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

